آموزش, بازی و سرگرمی نوزاد, خبر, مجله اینترنتی

چه اسباب بازی برای کودک سه ساله مناسب است؟

بسته حروف و اعداد فومی نابی

اسباب‌بازی‌ها دنیای کودکان را شکل می‌دهند. آنها نه‌تنها با اسباب‌بازی بازی می‌کنند؛ بلکه با آنها زندگی کرده و موقعیت‌های مختلف را تجربه می‌کنند. از این جهت است که انتخاب صحیح اسباب بازی‌ دخترانه و اسباب بازی پسرانه می‌تواند، به ساختن آینده‌ای جذاب و خوب برای فرزندان شما، کمک کند. نکات زیادی برای خرید اسباب بازی وجود دارد که در بخش‌های مختلف وبلاگ فروشگاه اینترنتی بی‌بی کالا به آن پرداخته ایم. اما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در خرید اسباب بازی کودک سه ساله به شما ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه بوده و نکات آخر را حتما به‌یاد بسپارید.

 

اکشن فیگور سونیک 6 عددی

عکس اسباب بازی کودک سه ساله

اسباب بازی کودک سه ساله پسر

آقا پسرها با بزرگتر شدن، تغییرات قابل توجهی نسبت به دخترها پیدا می‌کنند. حس تملک نسبت به وسایل و اسباب‌بازی‌های آنها بیشتر شده و تعلق‌شان افزایش می‌یابد. از این جهت معمولا دوست دارند که در همه مکان‌ها،‌ کیفی پر از اسباب‌بازی‌های شخصی خود را به‌همراه داشته باشند؛ بدین شکل هم خیال‌شان از بابت همراه بودن بازی‌هایشان راحت می‌شود و هم فرصت مناسبی برای بازی کردن می‌یابند. البته بعضا ممکن است که فرزند شما تنها یکی از اسباب‌بازی‌های خود این حس را داشته باشد، که امری طبیعی است.

 

اسباب بازی مناسب کودک سه ساله

کودکان تا پیش از سه سالگی، همچنان برای تقویت و هماهنگی بین دست‌ها و چشمان خود تلاش می‌کنند. و با توجه به مستعد بودن کودکان، این هماهنگی در سنین کمتر و یا حتی بیشتر، تقویت می‌شود. اما غالب کودکان در همان سه سالگی، به توانایی‌های لازم و مهارت کافی برای استفاده از اسباب‌بازی‌های متنوع رسیده‌اند. ضمن اینکه درک آنها در عدم قرار دادن اسباب‌بازی‌ها در دهان‌شان افزایش پیدا کرده و بدین شکل، اسباب‌بازی‌های کوچک،‌ کمتر آنها را تهدید می‌کند. شما باید در انتخاب اسباب‌بازی، به مهارت‌های فرزندتان توجه کرده و در تقویت آنها تلاش کنید. 

 

اسباب بازی برای کودک سه ساله

اما چه نوع اسباب‌بازی برای کودک سه ساله شما مناسب است؟ این سؤال را بسیاری از والدین دارند. انتخاب اسباب‌بازی مناسب و با کیفیت، قطعا روی فرزند شما تاثیر مثبت می‌گذارد. آشنایی با رنگ‌ها ، تقویت هوش، درک موقعیت و بسیاری دیگر از خصوصیات فرزند شما،‌ در ارتباط با اسباب‌بازی‌ها و نوع آنها شکل می‌گیرد. بهتر است برای کودک سه ساله، اسباب‌بازی‌های آموزشی تهیه کنید. تا قرار گرفتن در چالش‌های جدید را تجربه کند. اسباب‌بازی پازل، جاگذاری اشکال، آموزش اعداد، حروف و اشکال، لگو، اسباب‌بازی چالشی و ده‌ها نوع اسباب‌بازی آموزشی دیگر، می‌تواند در تقویت تمام حواس فرزند شما مؤثر باشد.

 

موتور اسباب بازی فانتزی 3 عددی

عکس اسباب بازی موتور کودک سه ساله

اکشن فیگور؛ اسباب بازی محبوب کودکان سه ساله

یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی کودک سه ساله، عروسک‌ها و شخصیت‌های اکشن فیگور است. کودکان در این رده سنی،‌ با بسیاری از کارکترهای انیمیشن‌ها آشنا می‌شوند و یکی از آرزوهای آنها، همبازی شدن و حضور در میان شخصیت‌های محبوب کارتون‌ها خواهد بود. از این جهت خرید اکشن فیگور با انتخاب فرزندتان، برای تقویت رویاها و خیال‌پردازی‌های او موثر است. کودکان با بازی کردن با شخصیت‌های مختلف فیگور، به دنیایی از رویا و خیال سفر می‌کنند و ساعت‌ها سرگرم می‌شوند.

 

بنر فیگور گیف

 

اسباب بازی کودک سه سال دختر

دخترها، خصوصیات‌ اخلاقی و منحصربه‌فردی نسبت به پسرها دارند. از این جهت حتما باید در انتخاب اسباب‌بازی دخترانه ، دقت کافی داشته باشید. ( برای راهنمایی بیشتر می‌توانید مقاله در خرید اسباب بازی دخترانه به این نکات توجه کنید! را مطالعه کنید. )  لوازم منزل اسباب بازی ، عروسک‌های پولیشی با اندازه‌های مناسب و قابل حمل، شخصیت‌های کارتونی دخترانه فیگور و انواع دیگر اسباب‌بازی‌ها، می‌توانند در اولویت اول انتخاب‌های شما باشند. اما در مورد انتخاب اسباب‌بازی مخصوص دخترانه ،‌ افراط نکنید. اگر فرزند شما انتخابی متفاوت داشت، به او این اجازه را دهید تا انتخابی دیگر داشته باشد. با این کار به انتخاب او احترام گذاشته و تحمیل نظر خود به جلوگیری کرده‌اید. همین امر ساده، روحیه فرزند شما در احترام به نظرات و دیدگاه‌های کودک از سنین پایین را تقویت می‌کنید.

 

 

اسباب بازی آموزشی انتخاب مناسب کودک سه ساله

اسباب بازی‌ها فقط برای سرگرم کردن کودکان ایجاد نشده‌اند و می‌توان با اسباب بازی‌ها آموزش‌های بسیاری به آن‌ها داد که بر آینده آن‌ها تاثیرگذار است. پس اسباب بازی‌ها را دست کم نگیرید! به جنبه‌های آموزشی اسباب‌بازی‌ها توجه کنید و به دنبال خرید اسباب بازی باشید که به بهترین نحو ممکن هم کودکتان را سرگرم کند و هم آموزش دهد. برای این‌ که کودکانتان یادگیری خوبی داشته باشند، آموزش درستی ببینند و قابلیت‌های ذهنی خوبی پیدا کنند، باید به جنبه آموزشی اسباب بازی‌هایی که برای کوکانتان خریداری می‌کنید، توجه و دقت کافی را داشته باشید.

 

اسباب بازی مناسب کودک سه ساله پسر 

اسباب بازی های پسرانه بزرگ و کوچک بسیاری وجود دارند اما همه آن‌ها برای کودک‌های شما مناسب نیستند. اندازه اسباب بازی‌ها باید با اندازه کودکان متناسب باشد. مثلا ممکن است به دنبال خرید اسباب بازی پسرانه بزرگ مانند ماشین  اسباب‌بازی باشید ولی این وسیله برای کودکتان بزرگ باشد و کودک نتواند در آن احساس راحتی و شادی داشته باشد. از طرفی بعضی از اسباب بازی های پسرانه بزرگ ممکن است مناسب سن کودک شما نباشند و برای آن‌ها خطر داشته باشند. با این وجود یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌ها در نزد پسرها، ماشین اسباب‌بازی است. (برای راهنمایی بیشتر می‌توانید مقاله راهنمای خرید ماشین اسباب بازی  را مطالعه کنید)

 

اسباب بازی ماشین فلزی 7 عددی فانتزی

اسباب بازی کودک سه ساله ماشین دخترانه

خرید اسباب بازی پسرانه ماشین

حتما در تهیه اسباب‌بازی مخصوص پسرها، یک ماشین اسباب بازی پسرانه نیز قرار دهید. در هر صورت یکی از علاقه‌مندی‌های اصلی پسرها، ماشین است. که شامل انواع مختلفی می‌شود؛ ماشین اسباب‌بازی پلیس، ماشین اسباب‌بازی بزرگ، ماشبن اسباب‌بازی فلزی، ماشین اسباب‌بازی قدرتی، ماشین اسباب‌بازی کنترلی، ماشین اسباب‌بازی خارجی، ماشین اسباب‌بازی ارزان، ماشین اسباب‌بازی ایرانی و … . حتما در هنگام خرید اسباب‌بازی ماشین به نکاتی مانند مرغوبیت، کیفیت و دوام بالا، طراحی ایمن و آرگونومیک، رنگ‌بندی استاندارد و زیبایی آن توجه کنید. ماشین‌های اسباب‌بازی مشاغلی مانند راه‌سازی، آتش‌نشانی، ارتشی، ماشین اسباب‌بازی مسابقه‌ای و ماشین‌های جنگی نیز از جمله محبوبیت‌های پسران است. برخی از این ماشین‌های اسباب‌بازی در بسته‌بندی‌های چند عددی نیز ارائه می‌شوند و با خرید اینگونه اسباب‌بازی‌های مجموعه‌ای، با زدن یک تیر، چند هدف را به ثبت می‌رسانید.

 

اسباب بازی ماشین مسابقه ای همراه با کامیون

خرید ماشین اسباب بازی پسرانه با تخفیف ویژه

نتیجه‌گیری

با این که ممکن است خرید اسباب ‌بازی‌ها کار ساده‌ای به نظر برسد، اما دارای ظرافت‌ها و نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اسباب بازی‌ها بر یادگیری کودکان و آینده آن‌ها موثر است؛ بنابراین باید دقت‌های لازم را در این مورد داشته باشید.

اگر تصمیم خود را برای خرید اسباب ‌بازی‌ها گرفته‌اید، می‌توانید فروشگاه سیسمونی و لوزام نوزاد و کودک بیبی کالا را برای خرید انتخاب کنید. در بیبی کالا انواع اساب بازی‌های پسرانه و دخترانه، وسایل مورد نیاز برای بهداشت و سرگرمی نوزاد و وسایلی که در رشد نوزاد یا کودک شما موثر است، به فروش می‌رسد.

با انواع اسباب و لوزام کودک و نوزاد بیبی کالا آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *