آموزش, خبر, مجله اینترنتی

راهنمای خرید کتاب پارچه ای

کتاب پارچه ای و آموزشی سه بعدی TOLOLO

کتاب پارچه‌‌ای یکی از اسباب‌بازی‌های کودکان است که بر آموزش آن‌ها موثر است. با استفاده از کتاب‌های پارچه‌ای می‌توانید در کنار سرگرم کردن کودکان، بسیاری از مفاهیم را به آن‌ها آموزش بدهید. با استفاده از کتاب‌های پارچه‌ای متنوع و جذاب می‌توانید فرزندان خود را از دوران ابتدایی زندگی‌شان با کتاب مانوس کنید و یک انسان کتاب‌خوان را تحویل جامعه بدهید! اما باید چه کتاب‌های پارچه‌ای را برای فرزندان خردسال خود خریداری کنید که به بهترین نحو ممکن کودکتان را سرگرم کند و هم‌چنین آموزش دهد. برای خرید کتاب پارچه ای و مطالعه نکاتی در مورد کیفیت و قیمت کتاب های پارچه ای همراه بیبی کالا باشید.

 

کتاب پارچه ای و آموزشی صدادار 3 بعدی

عکس کتاب پارچه ای نوزاد

چگونه بهترین خرید کتاب پارچه ای را داشته باشید؟!

برای این‌که اسباب‌ بازی‌هایی را تهیه کنید که هم کودکتان بتواند لحظات خوبی را با آن سپری کند، هم خیالتان از این که آسیبی از آن اسباب بازی به فرزندتان نمی‌رسد، راحت باشد و هم کودکتان به خوبی آموزش ببیند، باید دقت زیادی به خرج دهید. بالاخره یک تیر و سه نشان زدن، دقت زیادی می‌خواهد! در ادامه به برخی از نکات خرید کتاب پارچه ای اشاره می‌شود که می‌تواند کمی شما را از سردرگمی خارج کند!

 

کتاب پارچه ای و آموزشی صدادار مجموعه 6 عددی

کتاب پارچه ای ضد آب

 

بنر فیگور گیف

1- کیفیت را به خوبی بسنجید

کتاب‌‌های پارچه‌ای قابل شستشو هستند و نگرانی شما از این‌که کثیف شدن آن به وسیله کودکتان، بیهوده است! البته اگر پس از شستشوی کتاب پارچه‌ای از کار خود پشیمان نشوید! اگر کتاب‌های پارچه‌ای کیفیت خوبی نداشته باشند، ممکن است پس از شستشو، حالت و رنگ خود را از دست بدهند و کودکتان پس از مواجه شدن با آن دچار ناراحتی شود! پس پیش از خرید کتاب پارچه‌ای به کیفیت کالا و مواد به کار رفته در آن دقت کنید و از استقامت آن در برابر شستشو اطمینان حاصل کنید.

 

کتاب پارچه ای و آموزشی صدادار 3 بعدی

 

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد : ” نکات طلایی برای خرید اسباب بازی پسرانه

 

2– نظر کودکتان را هم بپرسید!

فراموش نکنید که کتاب پارچه‌ای را برای کودکان می‌خرید و او باید از آن لذت ببرد. پس خودرای بودن را کنار بگذارید و از کودکتان در مورد خرید اسباب بازی‌های مختلف سوال کنید. می‌توانید قبل از مراجعه حضوری به فروشگاه اسباب بازی، عکس‌های کتاب های پارچه ای مختلف را به او نشان دهید و انتخاب را به کودکتان بسپارید. در این صورت به دیکتاتور بودن هم متهم نمی‌شوید!

 

کتاب پارچه ای و آموزشی صدادار مجموعه 6 عددی

عکس کتاب آموزشی کودک

 

کوله پشتی مادر و کودک

 

3- از جنبه آموزشی کتاب های پارچه ای غافل نشوید!

همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم، در صورتی می‌توان گفت که یک اسباب بازی برای کودک شما بهترین انتخاب است که در عین سرگرم‌سازی او، آموزش‌دهنده هم باشد. پس برای خرید کتاب پارچه ای دقت کنید که چه کتابی چه نوع آموزشی را به کودکتان می‌دهد و چقدر بر یادگیری او موثر است. بالاخره کتاب‌های پارچه‌ای هر چقدر هم که فانتزی باشند، کتاب هستند و باید چیزی را آموزش دهند! پس اگر می‌خواهید کتاب‌خوان‌های حرفه‌ای را به جامعه تحویل دهید، به جنبه آموزشی این کتاب‌ها توجه کنید!

 

کتاب پارچه ای و آموزشی سه بعدی

بهترین کتاب برای نوزاد

دیگران نیز این مطلب را پسندیده اند: ” در خرید اسباب بازی دخترانه به این نکات توجه کنید!

 

4- قیمت کتاب پارچه ای را هدف نگیرید!

با این که قیمت کتاب های پارچه‌ ای یکی از عوامل مهم در خرید این کالاهاست، نباید قیمت را به عنوان هدف خریدتان در نظر بگیرید و از عوامل دیگر غافل شوید! اگر قیمت برایتان مهم است و می‌خواهید خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشید و هم‌چنین اسباب بازی خوبی نصیب فرزندتان شود، ابتدا با توجه به عوامل تاثیرگذار بر خرید کتاب پارچه ای ، کتابی را انتخاب کنید که باکیفیت، باب طبع فرزندتان و آموزش‌دهنده‌های خوبی باشند و همه ویژگی‌های یک اسباب بازی مناسب را داشته باشند. پس از توجه به این عوامل، می‌توانید برندها و قیمت های کتاب های پارچه ای را بررسی کنید و اقتصادی‌ترین خرید را داشته باشید.

 

کتاب پارچه ای و آموزشی سه بعدی LoveBaby

کتاب مادر و کودک

5- به طرح‌ های کتاب پارچه ای توجه کنید

طراحی و تصویرسازی به کار رفته در کتاب‌های پارچه‌ای در برقراری ارتباط کودک با کتاب و آموزش کودکان اهمیت بسیاری دارد. ممکن است برخی از کتاب‌های پارچه‌ای دارای تصاویری هستند که کودکتان نمی‌تواند با آن برقرار کند و به جای این که آموزش صحیح ببیند، دچار کج‌فهمی می‌شود! پس هنگام خرید کتاب پارچه ای ، آن را ورق بزنید و به تصاویر آن دقت کنید تا کودکتان را دچار ابهام و گیجی نکنید!

 

کتاب پارچه ای و آموزشی سه بعدی LoveBaby

طرح کتاب پارچه ای جدید


6- ضد آب بودن کتاب پارچه ای را در نظر بگیرید

یکی از نکاتی که در هنگام خرید کتاب پارچه ای نوزاد باید به آن توجه کنید؛ ضدآب بودن یا قابل شست‌وشو بودن کتاب است. غالبا کودکان بصورت غریزی تمایل دارند تا اشیاء را در دهان خود قرار دهند. اگر بتوان کتاب را شست، همیشه می‌توانید محصولی تمیز و پاکیزه را در اختیار فرزندتان بگذارید. معمولا کتاب‌های پارچه‌ای به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که قابل شست‌وشو باشند و بتوانید آنها را با دست یا با ماشین لباس‌شویی و همراه دیگر اسباب‌بازی‌های کودکتان بشویید.

 

کتاب پارچه ای و آموزشی سه بعدی TOLOLO

کتاب پارچه ای ضد آب

 

7- اوقات خوش حمام کردن نوزاد همراه با مطالعه

یکی دیگر از مزیت‌های مهم و عالی داشتن کتاب پارچه‌ای یا همان کتاب حمام نوزاد، امکان استفاده از این نوع محصول در حمام است. شما می‌توانید با دراختیار قرار دادن کتاب به کودک و سرگرم شدن او در حمام، لحظات شادی را برای او فراهم کنید. یا می‌توانید با خواندن قصه کتاب یا ماجرا ساختن از شخصیت‌های مختلف کتاب پارچه‌ای، لحظاتی رویایی را برای کودکان در حمام رقم بزنید. این‌گونه بسیاری از کودکان، حتی آنها که علاقه‌ چندانی به استحمام ندارند، انگیزه جذابی برای رفتن به حمام و سپری کردن لحظاتی خوش را پیدا می‌کنند.

این مطلب نیز برای شما مفید است : “اتاق خواب کودک پسرانه

 

سخن آخر

کتاب‌های پارچه‌ای یکی از اسباب‌ بازی‌هایی هستند که تاثیر زیادی بر آموزش نوزادها و کودکان دارند. پس برای خرید، فقط به ویژگی‌هایی مانند قیمت کتاب پارچه ای توجه نکنید و به این نکته دقت کنید که کودکتان قرار است زمان زیادی را با اسباب بازی‌ای که برایش می‌خرید، سپری کند.

اگر تصمیم گرفتید که برای نوزاد یا کودک خود، اسباب بازی و یا وسایل بهداشتی و ضروری تهیه کنید، می‌توانید فروشگاه سیسمونی و لوازم کودک و نوزاد بیبی کالا را انتخاب کنید. در بیبی کالا انواع اسباب بازی ‌های دخترانه و پسرانه و هم‌چنین وسایل مورد نیاز برای بهداشت و سرگرمی نوزاد و وسیله‌هایی که در رشد کودک یا نوزاد شما موثر است، به فروش می‌رسد.

با انواع اسباب بازی ها و لوزام نوزاد بیبی کالا آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *