بازی و سرگرمی نوزاد, خبر, مجله اینترنتی

در خرید اسباب بازی دخترانه به این نکات توجه کنید!

خرید اسباب بازی دخترانه

این که در خرید اسباب بازی دخترانه بین سلایق دختر بچه‌ها و پسر بچه‌ها تفاوت‌هایی وجود داره، بر هیچ کسی پنهان نیست. یعنی در بسیاری از مواقع، دختران در فروشگاه اسباب بازی ، محصولات متفاوتی رو نسبت به پسران انتخاب می‌کنند.

 در ادامه به نکاتی در مورد خرید اسباب‌بازی دخترانه و قیمت اسباب بازی دخترانه اشاره می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند که کودکتان را از خودتان راضی نگه دارید! پس همراه بیبی کالا باشید.

قیمت اسباب بازی دخترانه

1- کودک خود را بشناسید

بسیاری از والدین ، در هنگام خرید محصولات مرتبط با کودک ،‌ صرفا به پرس و جوهای خود از اطرافیان، شنیده‌ها و یا مطالب موجود در فضای مجازی اکتفا می‌کنند .

درحالیکه پیش از این، باید فرزند خود را بشناسید و یا هدف خود برای مسیری که برای کودک‌تان ترسیم کرده‌اید را پیدا کرده باشید. مطمئنا علایق فرزند شما و حتی خودتان با دیگر کودکان و والدین متفاوت هست.

به همین دلیل ، بهتر است که اول به شناخت مناسب از خود و فرزندتان رسیده باشید و بعدا اقدام به انتخاب اسباب بازی خوب کودک نمایید.

 

2- هدف شما از خرید اسباب بازی چیست؟

غالب والدین، در هنگام خرید یک اسباب بازی دخترانه یا اسباب بازی پسرانه به نکات آموزشی آن توجه می‌کنند. یعنی سعی می‌کنند تا محصولی را انتخاب کنند که یک اسباب بازی آموزشی باشد.

البته برخی دیگر از پدرها و مادرها، صرفا به دنبال سرگرمی و شاد کردن فرزندشان در هنگام خرید اسباب بازی هستند؛ که این دیدگاه نیز مناسب است.

از این جهت بهتر است که قبل از اقدام به خرید اسباب بازی دخترانه جدید، اسباب بازی دخترانه خارجی یا اسباب بازی دخترانه شیک ، هدف خود را پیدا کرده، بررسی‌ها را در مورد آن انجام دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

بیشتر بخوانید: « اتاق خواب دخترانه چگونه باید باشد؟ »

 

3- نظرات کودک را جویا شوید

بهترین اسباب بازی از نظر شما لزوما از نظر فرزندتان بهترین نیست. پس به جای این که نسخه خرید اسباب‌بازی دخترانه را به تنهایی بپیچید، از کودکتان بپرسید که اسباب بازی را دوست دارد یا نه.

پس اسباب بازی را به او نشان دهید، در مودر آن توضیح دهید، نحوه کار با آن را برای او مشخص کنید و نظرش را در مورد اسباب بازی بپرسید.

خرید اسباب بازی دخترانه

4- فقط به قیمت اسباب بازی دخترانه توجه نکنید!

اگر برای خرید اسباب بازی دخترانه فقط قیمت را مد نظر قرار دهید، به نتیجه خوبی نمی‌رسید.

برای این که بتوانید هم اسباب بازی مناسب را انتخاب کنید و هم کمترین هزینه ممکن را بپردازید، ابتدا به همه عوامل تاثیرگذار در خرید اسباب بازی دخترانه توجه کنید و پس از این که اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب کردید، قیمت آن را با برندهای مختلف و هم‌چنین در فروشگاه‌های متفاوت مقایسه کنید و مقرون به صرفه‌ترین اسباب بازی را تهیه کنید.

پس به قیمت اسباب بازی دخترانه توجه کنید اما برایتان همه چیز نشود!

 

5- به کیفیت اسباب بازی دخترانه توجه کنید

امروزه با توجه به گستردگی بازار اسباب بازی کودک و تنوع محصولات؛ تولیدکنندگان مختلفی از محصولات اسباب بازی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

که بعضا به کیفیت، رنگبندی و مسائل روانشناسی کودک در تولید محصولات توجه نمی‌کنند! به همین دلیل شما باید در هنگام خرید یک اسباب بازی دخترانه یا اسباب بازی پسرانه، به کیفیت اسباب بازی توجه کرده و اسباب بازی با کیفیت ، اسباب بازی خارجی ، اسباب بازی خوب و اسباب بازی مقاوم تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید: « انواع لوازم خانگی اسباب بازی را بشناسید »

 

6- دختران عاشق رنگ‌ها هستند

یکی از نکاتی که خیلی در انتخاب اسباب بازی دخترانه مهم است، انتخاب محصولی مناسب با رنگبندی شاد و جذاب است. دختران عاشق رنگ‌ها و ترکیب آنها هستند.

اسباب بازی های خارجی معمولا با نظر مستقیم روانشناسان حوزه کودک تهیه می‌شوند؛ یعنی در کنار تولیدکنندگان اسباب بازی، حتما یک مشاور کودک وجود دارد، تا ترکیب رنگ‌ها و اثرگذاری رنگ‌ها بر کودکان را بررسی کرده و در تولید محصولات از این نظرات استفاده می‌شود.

رنگ‌های شاد و زیبا انتخاب کنید. از انتخاب رنگ‌های مرده و تیره پرهیز کنید؛ تا فرزند شما از دیدن اسباب بازی مخصوص خود شاد شده و روحیه‌ای مضاعف کسب کند.

 

7- اسباب بازی موزیکال انتخاب کنید

روحیه شاد ، پر جنب و جوش و پرتحرک ، از خصوصیات‌های فردی کودکان است. آنها دوست دارند که به این طرف و آن طرف بدوند، شادی کنند، بپرند و خلاصه اینکه شاد باشند.

به همین دلیل بهتر است که اسباب بازی را انتخاب کنید که علاوه بر نکات گفته شده در بالا ، ترجیحا موزیکال و صدا دار هم باشد . اسباب بازی موزیکال با صداهای جذاب و شاد، موسیقی و نورهای مختلف می‌تواند علاوه بر سرگرمی ، فرزندتان را شاد و خندان کند.

 

خرید عروسک های فیگور سگ های نگهبان با تخفیف 13 درصدی از بیبی کالا

 

8- مهارت آموزی را فراموش نکنید!

از جمله نکات مهم دیگر در خرید اسباب بازی کودک توجه به فراگیری یک مهارت از طریق بازی است. امروزه اسباب بازی های مختلفی در این زمینه تولید شده، که علاوه بر سرگرمی، مهارتی هر چند کوچک را از طریق بازی به فرزند شما آموزش می دهد.

مهارت‌هایی مانند نقاشی، ساخت و ساز، مجسمه سازی، ساخت کاردستی ، بافتنی و کلی اسباب بازی دخترانه دیگری وجود دارد که می تواند در کنار بازی ، یک تخصص کودکانه را نیز به فرزند شما یاد دهد.

 

بازی هوش دخترانه

بازی هوش دخترانه

9- اسباب بازی آموزشی دخترانه

حتما آموزش را به یاد داشته باشید. اسباب بازی تهیه کنید که به کودکان چیزی آموزش دهند . اسباب بازی آموزشی می‌تواند رنگ‌ها ، اشکال، اعداد و حروف را به کودکان آموزش دهد.

در سنین بالاتر هم اسباب بازی های پازلی ، جورچین و موارد مشابه، می‌تواند علاوه بر آموزش، در تقویت هوش و اعتماد به نفس کودکان نیز موثر باشد.

 

اجاق گاز اسباب بازی صدا دار

10- کدام وسیله منزل را دوست دارد؟

دختران و بعضا پسران، عاشق وسایل منزل و بازی با آنها هستند. دقت کنید و ببینید که فرزند شما بیشتر از بازی با کدام وسیله منزل لذت برده و شاد می‌شود .

امروزه اسباب‌بازی‌های مختلفی مشابه وسایل منزل تولید شده که هم با کیفیت بوده و هم ایمن هستند . از این رو می‌توانید با تهیه وسیله مناسب، کودکان را ذوق‌زده و خوشحال کنید.

 

سخن آخر

اگر برای خرید اسباب بازی های دخترانه تصمیم گرفته‌اید، می‌توانید فروشگاه سیسمونی و لوزام نوزاد و کودک بیبی کالا را برای خرید انتخاب کنید. در بیبی کالا انواع اسباب‌بازی ‌های دخترانه و پسرانه و هم چنین وسایل مورد نیاز برای بهداشت و سرگرمی نوزاد و وسایلی که در رشد کودک یا نوزاد شما موثر است به فروش می‌رسد.

با انواع اسباب بازی ها و لوزام کودک و نوزاد بیبی کالا آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *