آموزش, تغذیه و شیردهی نوزاد, خبر, غذاخوری نوزاد, مجله اینترنتی

بهترین لیوان آبخوری کودک + راهنمای خرید

لیوان نی دار تویست شیک

 

یکی از مهم‌ترین وسیله مورد نیاز کودکان پس از شیشه شیر و پستانک، لیوان آبخوری کودک است. که امروزه در طرح‌ها، شکل‌ها و انواع مختلف تهیه شده است. در این مقاله قصد داریم ، شما را با بهترین لیوان آبخوری کودک آشنا کنیم. همچنین در ادامه راهنمایی برای خرید لیوان آب خوری کودک برای شما ارائه کرده‌ایم که امیدواریم برای شما کاربردی باشد.

 

لیوان آموزشی و ضد چکه مام لاو 250 میل

عکس لیوان آبخوری کودک

لیوان آبخوری کودک چیست؟

لیوان آب خوری کودک یا لیوان آبخوری نوزاد که بعضا آنرا بعنوان لیوان آبمیوه خوری کودک نیز می‌نامند؛ محصولی‌ست با طراحی خاص و منحصربه‌فرد، که برای کودکان در نظر گرفته شده است. انواع لیوان آبخوری کودک را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که اولا، کودک بتواند براحتی آنرا دراختیار بگیرد ثانیا، مایعات از داخل آن چکه نکند. یا به‌گونه‌ای باشد که بتوان طوری از آن استفاده کرد که باعث ریخته شدن مایعات از آن نشود.

 

لیوان آموزشی و ضد چکه مام لاو 250 میل

لیوان آموزشی کودک دارای سری پهن، سوپاپ جلوگیری از چکه و درپوش جلوگیری از آلودگی لیوان است

چه لیوان آبخوری کودکانه‌ای بهتر است؟

اکثر لیوان‌های آبخوری کودک، مناسب کودکان و براساس رده سنی آنها تولید شده است. اما در این میان، محصولات وارداتی با کیفیت، طراحی بهتر و طول عمر بیشتری تولید شده‌اند. در این میان برندهای داخلی مختلفی اقدام به تولید لیوان مخصوص کودک کرده‌اند که می‌توان نام‌هایی همچون لیوان آبخوری کودک پنبه ریز و لیوان آبخوری کودک بی‌بی لند اشاره کرد. همچنین درمیان برندهای خارجی می‌توان به لیوان آبخوری کودک اونت، لیوان آبخوری کودک چیکو، لیوان آبخوری کودک تویست شیک، لیوان آبخوری کودک دکتر براونز، لیوان آبخوری کودک هی‌اورشی، لیوان آبخوری کودک مام لاو و … اشاره کرد. که به‌تبع لیوان آبخوری کودک خارجی از کیفیت مطلوب‌تری بهره می‌برد.

 

بنر فیگور گیف

 

قیمت لیوان آبخوری کودک

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید لیوان آبخوری کودک یا خرید لیوان آبمیوه خوری کودک باید به آن توجه کنید؛ قیمت لیوان آبخوری کودک و قیمت لیوان آبمیوه خوری کودک است. امروزه با توسعه فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به‌راحتی در فضای مجازی جست‌وجو کرده، بهترین محصولات را مشاهده کرده و از بهترین فروشگاه اینترنتی، محصول اورجینال را با قیمتی مناسب تهیه کنید. پس در تهیه این محصول، حتما به اصالت و نماد اعتماد الکترونیک فروشگا‌ه‌ها توجه کنید. تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. 

 

لیوان نی دار تویست شیک

لیوان نی دار کودک تویست شیک

عکس لیوان آبمیوه خوری کودک

با توسعه فن‌آوری و شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، اکثر فروشگاه‌ها سعی می‌کنند، بهترین عکس را از محصولات خود تهیه کنند؛ و با ارائه توضیحات کافی، راهنمایی مناسب، در جهت انتخاب بهتر شما باشند. پس می‌توانید با جست‌وجویی آسان در اینترنت، عکس لیوان آبخوری کودک را مشاهده کرده و براساس نیازهای خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

این مطلب را دیگران بیشتر خوانده‌اند: تاثیر اسباب بازی در رشد نبوغ کودکان

 

لیوان آبخوری نوزاد 6 ماهه

معمولا می‌توانید لیوان آبخوری کودک را از چهار ماهگی به بعد در اختیار کودکان قرار دهید. اما بصورت استاندارد،‌ این کار از 6 ماهگی مناسب بوده و می‌توانید با لیوان‌های آموزشی شروع کنید. اما لیوان آموزشی کودک چیست و به شما چه کمکی می‌کند؟ لیوان آموزشی کودک، با دسته‌های مناسب در کناره‌ها، سوپاپ جلوگیری از ریختن و سرشیشه پهن طراحی شده است. تا علاوه بر آسان‌سازی فرایند نوشیدن برای کودکان، حس استقلال در استفاده از لوازم شخصی را نیز به آنها هدیه دهد.

 

لیوان اسپرت سرپهن مام لاو 300 میل

لیوان آموزشی کودک با درپوش مخصوص و دسته‌های آرگونامیک

لیوان آبخوری نوزاد 9 ماهه 

با بزرگتر شدن کودکان می‌توانید از لوازم شخصی با طراحی بهتر، ظاهری جذاب‌تر و حجمی بیشتر استفاده کرد. معمولا والدین برای نوزاد 9 ماهه لیوان آبخوری نی‌دار تهیه می‌کنند؛ تا کم کم او بتواند با استفاده از نی نیز مایعات را بنوشد. انواع لیوان نی دار کودک در بازار موجود است؛ که بازهم تاکید می‌شود که محصولات وارداتی از کیفیت بهتری برخوردار هستند. کودکان معمولا بدلیل خارش لثه‌ها و تحریک دندان‌های تازه درآمده، تمایل به گاز گرفتن دارند. به همین دلیل معمولا نی لیوان نی‌دار را گاز گرفته و می‌کشند. درنتیجه اگر لیوان با کیفیتی در اختیار کودک قرار ندهید، به‌زودی مجبور به خرید لیوانی نو هستید. لیوان‌های وارداتی نی‌دار، معمولا نی بسیار با کیفیت و مقاومی ارائه می‌کنند که با گاز گرفتن کودکان، پاره نمی‌شود.

 

لیوان نی دار مام لاو 240 میل

لیوان نی دار کودک با نی مقاوم

لیوان آبخوری کودک یک ساله

کودکان با بزرگتر شدن، مقدار بیشتری از مایعات می‌نوشند. درنتیجه شما باید لیوان‌هایی با حجم بیشتر و ظاهری متفاوت‌تر برای کودک‌تان تهیه کنید. در این میان لیوان‌های 360 درجه و لیوان‌های نی‌دار بزرگ، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. لیوان 360 درجه کودک با طراحی جادویی و منحصر به فرد، همراه با درپوش مخصوص، یک محصول فوق‌العاده برای کودک شما می‌باشد.

این لیوان‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با برعکس کردن لیوان، یا افتادن ان، مایعات از درون آن نمی‌ریزد؛ اما نکته قابل توجه این است که فرزند شما براحتی از هر طرف آن می‌تواند مایعاتی مانند آب، شیر، آبمیوه و هر چیز دیگری را بنوشد. نوع دیگر لیوان آبخوری کودک مناسب کودک یک سال، استفاده از لیوان نی‌دار بزرگ است. این لیوان‌‌ها با طراحی ضدچکه و داشتن درپوش مخصوص، حجم مناسبی از مایعات را داخل خود نگه می‌دارد. و فرزند شما در هر ساعتی می‌تواند مایعات دلخواه خود را براحتی با استفاده از این لیوان بنوشد. 

 

لیوان نی دار تویست شیک

لیوان نی دار بزرگ کودک تویست شیک

لیوان آبخوری کودک مناسب مهد کودک و پیش دبستانی

امروز بدلیل شاغل بدون بسیاری از والدین، برخی از کودکان، ساعت‌هایی را در مهد یا پیش دبستانی بسر می‌برند. باتوجه به تعداد ساعت‌های حضور کودکان در مهد کودک، استفاده از لیوان مخصوص کودک، امری ضروری است.

در این میان از همه موارد فوق می‌توانید برای فرزندتان استفاده کنید؛ اما برخی از لیوان‌های کودک، با طراحی خاص و بدنه دوجداره،‌ دمای مایعات را در ساعت‌های بیشتری حفظ می‌کنند. و به نوعی مانند فلاسک کودک عمل می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید از لیوان‌های با حجم مناسب و دوجداره استفاده کنید ؛ تا مایعات گرم و سرد را به مدت طولانی، با دمای دلخواه فرزند شما حفظ کند.

 

نتیجه‌گیری

با این که ممکن است خرید لیوان آبمیوه خوری کودک کار ساده‌ای به نظر برسد، اما دارای ظرافت‌ها و نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. لیوان کودک بر یادگیری کودکان موثر است؛ بنابراین باید دقت‌های لازم را در این مورد داشته باشید.

اگر تصمیم خود را برای خرید لیوان آبمیوه‌خوری کودک گرفته‌اید، می‌توانید فروشگاه سیسمونی و لوزام نوزاد و کودک بیبی کالا را برای خرید انتخاب کنید. در بیبی کالا انواع لیوان آبخوری کودک ، اساب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه، وسایل مورد نیاز برای بهداشت و سرگرمی نوزاد و وسایلی که در رشد نوزاد یا کودک شما موثر است، به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *