آموزش, تغذیه و شیردهی نوزاد, خبر, مجله اینترنتی

با مزایای بالش شیردهی آشنا شوید!

مزایای بالش شیردهی

بالش شیردهی ، یکی از وسایل کاربردی در دوران شیردهی است که به مادرانی که به نوزادان خود شیر می‌دهند بسیار کمک می‌کند.

با به دنیا آمدن نوزاد یکی از زیباترین اتفاقات زندگی هر مادری رخ می‌دهد. در این مرحله، بدن مادر در وضعیتی است که نیاز به مراقبت بیشتر دارد؛ زیرا هم جسم او نیز به بازیابی توان از دسته رفته خود دارد و هم باید آماده دوران شیردهی به نوزاد شود. بنابراین فراهم کردن آسایش هرچه بیشتر مادر و نوزاد اهمیت بیشتری می‌یابد، در این مقاله می‌خواهیم از مزایای یک وسیله کاربردی به نام بالش شیردهی صحبت کنیم که کمک زیادی به مادران و نوزدان شیرخوار خواهد کرد.

بالش شیردهی

بالش شیردهی با طراحی متفاوت

کاربرد بالش شیردهی در شیر خوردن نوزاد

یک بالش شیردهی مناسب می‌تواند در آسایش و راحتی مادر و نوزاد نقش مهمی داشته باشد. تغذیه نوزاد با شیر مادر در سلامت نوزاد تاثیر زیادی داشته و یکی از هیجان انگیزترین مراحل زندگی مادر را شکل می‌دهد.
در شیردهی نوزاد، اصول و نکاتی وجود دارد که اگر رعایت شود، مادر و نوزاد دلبندش، احساس راحتی بیشتر خواهند داشت. مادران زیادی هستند که خاطرات بسیاری از این دوران دارند و شاید بخاطر اهمیت این دوران است که این ضرب‌المثل که “شیرم را حلالت نمی‌کنم” تا این حد به کار می‌رود!

مادرانی که بتازگی مرحله زایمان را گذرانده‌اند و درحال سپری کردن دوران نقاهت هستند، نیاز به توجه و همراهی بیشتری دارند. اینجاست که نقش بالش شیردهی خوب، پررنگ می‌شود. بالش شیردهی با فراهم کردن شرایط مناسب هنگام شیردهی اعم از حالت نشستن مادر و قرار گرفتن نوزاد در هنگام شیردهی، کمک زیادی به مادر و نوزاد می‌کند. در انتخاب یک بالش شیردهی مناسب دقت کافی را داشته باشید تا آسایش هرچه بیشتر مادر و نوزاد فراهم گردد.

 

مزایای بالش شیردهی برای مادر و نوزاد

بالش شیردهی خوب مزیت‌های زیادی برای مادر و نوزاد دارد که به برخی آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1.کمک به روند بهبودی مادر، پس از زایمان.

2.جلوگیری از خم شدن کمر مادر در زمان شیر دادن.

3.ایجاد فضای امن و احساس آرامش برای نوزاد تا لذت بیشتری از شیر خوردن ببرد.

4.به وجود آوردن حس نشاط و شادابی در مادر و نوزاد هنگام شیردهی

5.کمک به درمان ریفلکس نوزاد.

6.طراحی استاندارد و در نظر گرفتن مواردی که برای سلامتی و نوزاد اهمیت دارد.

 

بالش شیردهی

بالش شیردهی چی انتخاب کنیم؟

تنوع و رنگبندی بسیاری در زمینه‌ی تولید این محصول وجود دارد. انتخاب مدل مورد نظر با توجه به ویژگی‌های رفتاری و روانی مادر نوزاد اتفاق می‌افتد. در رابطه با انتخاب مدل مورد نظر به چند نکته می‌توان اشاره کرد:

1.حس آرامش را برای مادر و نوزاد ایجاد کند.

2.سایز مناسب و متعادل در اندازه (برای راحتی نوزاد و مادر)

3.دارای جنس با کیفیت باشد تا برای پوست نوزاد و مادر حساسیت ایجاد نکند.

4.طراحی جذابی داشته باشد تا حس شادابی ایجاد کند.

پیشنهاد می‌کنیم از بالش های شیردهی و طبی بیبی کالا بازدید نمایید.

بالش شیردهی خوب، بالشی است که مجموعه‌ای از همه‌ی موارد بالا در آن دیده شود. کیفیت جنس به کار گرفته شده، طراحی و رنگبندی، اندازه، ایجاد حس آرامش وامنیت و مواردی از این دست که به شما کمک می‌کند تا بالش شیردهی مناسب را پیدا کنید.

شیردهی نوزاد با بالش شیردهی

شیردهی با بالش شیردهی

فروشگاه بیبی کالا برای راحتی شما مخاطبین عزیز این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و براحتی تهیه فرمایید. این تضمین برای شما وجود دارد که محصول مورد نظر از نظر تمامی جنبه‌ها مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و رضایت شما را جلب خواهد کرد.

با صرف کمی وقت در این باره و انتخاب بالش شیردهی مناسب به حفظ سلامت مادر و نوزاد کمک کنید. بالش شیردهی خوب هدیه‌ای ویژه و مناسب برای مادر نوزاد شماست تا براحتی کامل از این دوران لذت برده و از لحاظ روانی سلامت کامل نوزاد شما را موجب می‌گردد.

فراموش نکنید که بی توجه بودن در رابطه با این موضوع می‌تواند ضررهای جبران ناپذیر به بار آورد پس با کمی تیز هوشی و انتخاب بالش شیردهی خوب از این اتفاق بد جلوگیری کرده و آن را به یک آینده درخشان بدل فرماید. برای داشتن یک فضای پر از آرامش رعایت اصول مهم بسیار تاثیر گذار بوده و برای شما در دوران پس از زایمان این مهم بسیار بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

بالش شیر دهی خوب و با کیفیت یک پدیده‌ی لازم برای دوران پس از زایمان می‌باشد از همین رو توصیه می‌شود که برای انتخاب این محصول کاربردی به نکات اساسی توجه کرده و به یاد داشته باشید که موارد ذکر شده در محصول مورد نظر رعایت شده باشد. داشتن آگاهی مورد نیاز درباره‌ی این موضوع به مادر نوزاد و نیز نوزاد حس امنیت و آرامش بخشیده و در روند سلامت هر دو تاثیر مستقیم دارد.

بالش شیردهی در کنار کاربردهای بسیارش یک وسیله‌ی نیاز برای دوران بعد از زایمان می‌باشد. چرا که موجبات آرامش نوزاد و مادر را فراهم فراهم می‌کند. با داشتن این بالش شیردهی خوب این امکان وجود دارد تا شرایط سخت زایمان و حتی بعد از زایمان کمی آرام تر و بهتر شود، برای همین بالش شیردهی مناسب را جست وجو کرده و در این مسیر با بیبی کالا همراه شویم.

 

1 دیدگاه در “با مزایای بالش شیردهی آشنا شوید!

  1. فهيمه صالحی گفت:

    خوشگل هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *