آموزش, خبر, غذاخوری نوزاد, مجله اینترنتی

صندلی غذای کودک چی بخرم؟

صندلی غذای کودک چی بخرم

به نظرتان یک صندلی غذای کودک ایده‌آل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کدام صندلی غذاخوری کودکان می‌تواند کارتان را برای غذا دادن به کودک خیلی راحت کند؟ بهترین صندلی های غذاخوری کودک، صندلی‌هایی هستند که شرایطی را برای کودکتان فراهم می‌کنند که به راحتی غذا بخورند و در مقابل غذا خوردن مقاومت نکنند و هم‌چنان شما به عنوان والدین برای کار با این صندلی‌ها مشکل نداشته باشید. در این مقاله، به برخی از ویژگی‌های صندلی غذاخوری کودک ایده‌آل اشاره می‌شود که با آگاهی از این خصوصیات می‌‌توانید یک صندلی جذاب و راحت را خریداری نمائید. اگر سوال « صندلی غذای کودک چی بخرم ؟» را در ذهن دارید، با این ویژگی‌ها آشنا شوید و بهترین تصمیم را بگیرید. با بیبی کالا همراه باشید.

ویژگی های یک صندلی غذای کودک ایده آل چیست؟

برای انتخاب یک صندلی غذاخوری کودک یا Baby Feeding Chair مناسب، باید به چه نکاتی توجه کنید؟ برای این‌که یک صندلی مخصوص غذا خوردن کودک ایده‌آل را خریداری کنید، باید به ویژگی‌های مختلف توجه کنید و تمرکز خود را صرفا روی یک موضوع خاص مانند غذا خوردن کودک نگذارید. مسائلی مانند امنیت صندلی غذاخوری، قابلیت راحت تمیز شدن صندلی، قابل حمل بودن صندلی و برخی از مسائل دیگر باید در هنگام خرید صندلی غذاخوری کودک مورد توجه قرار بگیرد. حالا نوبت آن است که پاسخ سوال « صندلی غذای کودک چی بخرم ؟» خود را بگیرید!

صندلی غذاخوری کودک

ایمنی را در اولویت قرار دهید

ایمنی صندلی های مخصوص غذاخوری کودک موضوع مهمی است که برای خرید این صندلی‌ها باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. باید خیالتان از ایمنی کودکتان روی صندلی غذاخوری کودک راحت شود و مطمئن شوید که کودکتان از این وسیله آسیبی نمی‌بیند. پس همه جوانب ایمنی این صندلی مانند استحکام صندلی، محکم بودن پایه‌های صندلی و قفل‌دار بودن چرخ‌های صندلی های چرخ‌دار مخصوص غذاخوری کودک را مورد بررسی قرار دهید.

 

بیشتر بخوانید: « حمام بردن کودک – بین کودک و حمام آشتی برقرار کنید! »

 

صندلی غذاخوری کودک باید از همه جهت برای کودک راحت باشد

در هنگام خریداری صندلی های ویژه غذا خوردن کودکان به این نکته توجه کنید که کودکتان باید از همه نظر روی صندلی احساس راحتی کند. پشتی و قسمت نشیمن صندلی را بررسی کنید و شکل داخلی صندلی را مورد توجه قرار دهید. برای این‌که بهتر به راحتی صندلی های مخصوص غذاخوری کودک پی ببرید، می‌توانید کودکتان را روی صندلی قرار دهید تا متوجه شوید با صندلی مورد نظرتان راحت است یا نه.

 

خرید اسباب بازی دخترانه از بیبی کالا

 

تا کی می‌خواهید از صندلی غذای کودکتان استفاده کنید؟

برای پاسخ دقیق‌تر به سوال « صندلی غذای کودک چی بخرم ؟»، باید این سوال را از خودتان بپرسید که کودکتان قرار است تا چه مدتی از صندلی غذاخوری کودک استفاده کند. اگر فکر می‌کنید که کودکتان برای مدت زمان زیادی برای غذا خوردن به صندلی نیاز دارد، باید نوعی صندلی ویژه غذاخوری خورذن کودک را انتخاب کنید که قابلیت تغییر اندازه داشته باشد و با رشد کودکتان باز هم به راحتی قابل استفاده باشد.

صندلی غذای کودک

به تمیز کردن صندلی توجه کنید

موضوع دیگری که باید برای انتخاب صندلی غذاخوری کودک مناسب به آن توجه کنید، به خودتان به عنوان والدین کودک مربوط می‌شود. صندلی ‌های غذاخوری کودک کثیف می‌شوند و از دست غذاهای مختلف در امان نمی‌مانند؛ بنابراین باید به راحت تمیز شدن صندلی هم دقت کنید. اگر اجزای مختلف این صندلی ها مانند سینی‌های غذاخوری و تشک صندلی قابلیت جداسازی داشته باشند، می‌توان آن‌ها را راحت‌تر مورد شست و شو و تمیزکاری قرار داد. می‌توانید از فروشنده هم در مورد تمیز کردن این صندلی‌ها سوال بپرسید.

 

صندلی غذای کودک خود را از بیبی کالا خریداری کنید

قد و وزن کودکتان را در نظر بگیرید

برای انتخاب یک صندلی مناسب برای غذا خوردن کودک، علاوه بر این‌که به مشخصات صندلی توجه می‌کنید، باید به ویژگی‌های کودکتان نیز دقت کنید! صندلی مخصوص غذا خوردن کودک باید متناسب با قد و وزن کودکتان انتخاب شود و صندلی برای کودکتان بزرگ یا کوچک نباشد. هم‌چنین توجه نمائید که صندلی های غذاخوری کودک باید دارای حداقل یک بند T-style باشند که به وسیله آن کودک به صندلی بسته شود.

 

اسباب بازی پسرانه مورد نظرتان را از بیبی کالا خریداری کنید

 

به کیفیت پارچه و تشک صندلی غذاخوری کودک اهمیت دهید

تشک صندلی که کودک روی آن می‌نشیند باید لطیف و نرم باشد و هیچ‌گونه ناراحتی را برای کودکتان ایجاد نکند. هم‌چنین جنس تشک و پارچه صندلی غذا کودک باید جریان هوا را از خود عبور دهد و کودک در صورت عرق کردن دچار ناراحتی نشود. قابلیت تمیز شدن یا شست و شوی تشک صندلی هم موضوع دیگری است که باید مورد توجهتان قرار بگیرد.

صندلی غذای کودک چی بخرم

قابلیت جا به جایی و وزن صندلی را در نظر داشته باشید

همیشه قرار نیست که صندلی غذای کودکتان را در خانه قرار دهید. پس باید برای حمل و نقل و جا‌به‌جایی این صندلی‌ها راحت باشید. صندلی‌های کم‌وزنی که قابلیت جمع شدن و کوچک شدن مناسبی دارند، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای انتخاب یک صندلی غذا نوزاد و کودک قابل حمل باشند. البته توجه کنید که صندلی‌های سبک‌وزن باید دارای استحکام و امنیت کافی نیز باشند.

سخن آخر

امیدواریم که پاسخ سوال « صندلی غذای کودک چی بخرم ؟» ار گرفته باشید! برای انتخاب صندلی های مناسب برای غذا خوردن کودک باید از زوایای مختلف به این صندلی‌ها نگاه کنید و به همه جوانب دقت کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید!

برای تهیه انواع صندلی های مخصوص غذا خوردن کودک می‌توانند فروشگاه سیسمونی و لوازم کودک بیبی کالا را انتخاب کنید. در این می‌توانید انواع اسباب بازی‌ها، پوشاک نوزاد، لوزام بهداشتی کودک و نوزاد، لوازم حرکتی نوزاد و انواع لوازم مورد نیاز برای کودک و نوزاد را خریداری نمائید و برای خریدهای بالای 500 هزار تومان از ارسال رایگان محصولات بیبی کالا بهره‌مند شوید.

با محصولات دیگر بیبی کالا آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *