آموزش, بازی و سرگرمی نوزاد, خبر, مجله اینترنتی

اکشن فیگور دخترانه مناسب تا 5 سال چیست ؟

عکس عروسک داستان اسباب بازی ها

یکی از اسباب‌بازی‌های دخترانه محبوب در سراسر دنیا، عروسک اکشن فیگور هست! که هیچ محدودیت سنی نداشته و از کوچک تا بزرگ، طرفدار این نوع محصولات هستند. حتی جنسیت خاصی هم نداشته و می‌توان هم به‌عنوان اسباب بازی‌ دخترانه هم بعنوان اسباب بازی پسرانه از آن بهره برد. البته خرید اکشن فیگور دخترانه نکاتی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. در این مقاله قصد داریم درباره اینکه اکشن فیگور دخترانه مناسب تا 5 سال چیست و چه مشخصاتی دارد و درباره معرفی اکشن فیگورها بیشتر بگوییم و شما را با انواع فیگورها و مشخصات آنها آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

اکشن فیگور چیست ؟

اکشن فیگور نمونه‌ای کوچک شده از شخصیت‌های مختلف و معروف انیمیشن‌ها یا فیلم‌های روز دنیاست، که طرفداران زیادی دارد. معمولاً اکشن‌فیگور را در اندازه‌های مختلف و براساس سلایق و سنین مختلف تولید می‌کنند؛ که از تقریبا 5 سانتی‌متر تا یک متر هستند. اکشن فیگورهای معروف شامل ؛ اکشن فیگور انیمه، اکشن فیگور هری پاتر، اکشن فیگور بتمن،  اکشن فیگور ونوم ، اکشن فیگور تن تن ، اکشن فیگور جوکر و ده‌ها شخصیت معروف دیگر می‌باشد. در ادامه به انواع اکشن فیگور و مشخصات آن اشاره می‌کنیم تا شما در خرید اکشن فیگور بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید اکشن فیگور دخترانه 

یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب دخترانه در سراسر دنیا، عروسک اکشن فیگور دخترانه است. که علاوه بر طرح‌های مختبف و جذاب، شخصیت‌های محبوب کارتونی زیادی را همراه خود دارد. این اکشن فیگور دخترانه، شامل شخصیت‌های محبوب زیادی است؛ مانند اکشن فیگور دختر کفشدوزکی ، اکشن فیگور سگهای نگهبان ، اکشن فیگور پوکویو ، اکشن فیگور باب اسفنجی ، اکشن فیگور پونی و ده‌ها شخصیت محبوب کارتونی دیگر ( که همگی این شخصیت‌های محبوب،‌ در فروشگاه اینترنتی بی‌بی کالا موجود است.)

 

اکشن فیگور دخترانه چه مشخصاتی دارد ؟ 

معمولا اکشن فیگورها را از مواد سخت و مقاوم تولید می‌کنند؛ که در اثر استفاده زیاد یا افتادن، آسیب نبینند. از این جهت، معمولا این نوع اسباب‌بازی دخترانه، مقاوم و نشکن بوده و می‌توانید با خیال راحت، آنها را تهیه بفرمایید. معمولا برای اکشن فیگور دخترانه از شخصیت‌های محبوب انیمیشن دخترانه استفاده می‌کنند. که شخصیت‌های محبوب زیادی از جمله انیمیشن دختر کفشدوزکی می‌توان اشاره کرد. در نهایت اینکه بیشتر در هنگام تهیه اکشن فیگور دخترانه از فرزند خود درباره شخصیت‌های محبوبش بپرسید.

 

اکشن فیگور دختر کفشدوزکی

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دخترانه در انیمیشن‌ها، انیمیشن دختر کفشدوزکی است؛ که عروسک دختر کفشدوزکی یا اکشن فیگور دختر کفشدوزکی این روزهای یکی از اسباب‌بازی‌های دخترانه محبوب است. اکشن فیگور دختر کفشدوزکی دارای شخصیت‌های محبوب این کارتون مانند مرینت و پسر گربه‌ای است؛ که هر دو بصورت ویژه در فروشگاه اینترنتی بی‌بی کالا عرضه شده است.

 

 

نکات مهم در خرید اکشن فیگور دخترانه

برای این‌که انتخاب راحت‌تری برای خرید اکشن فیگور داشته باشید، باید نکاتی را رعایت کرده و حتما پیش از خرید، شخصیت‌ها و کارکترهای محبوب را بررسی کرده، به کیفیت و قیمت آن توجه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. در ادامه به چند نکته مهم در خرید اکشن فیگور اشاره می‌کنیم که قطعا در انتخاب درست شما،‌ مؤثر خواهد بود.

1- قیمت اکشن فیگور تنها اولویت نیست

درست است که یکی از اولویت‌ها در هنگام خرید هر محصولی، قیمت آن است، اما قیمت اکشن فیگور نباید تنها دلیل انتخاب شما در محصول باشد و نباید بدنبال خرید اکشن فیگور ارزان باشید. شما می‌توانید با انتخاب فروشگاه اکشن فیگور یا فروشگاه اکشن فیگور در تهران، مراجعه‌ای حضوری به این مراکز داشته باشید و انتخاب خود را به صورت فیزیکی از این اماکن داشته باشید. اما در هر صورت بهتر است که قبل از مراجعه حضوری، حتما درباره شخصیت محبوب اکشن فیگور خود تحقیقات لازم را بصورت اینترنتی انجام داده و در صورتی که به جمع‌بندی نرسیدید، به یکی از فروشگاه‌های فروش اکشن فیگور در نزدیکی خود مراجعه کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی بی‌بی کالا تلاش کرده‌ایم که بهترین و با کیفیت‌ترین اکشن فیگورهای موجود در بازار جهانی را برای شما تأمین کرده و یک سایت خرید اکشن فیگور کامل باشیم و با مناسب‌ترین قیمت اکشن فیگور برای شما عرضه کرده‌ایم. در صورت تمایل به مشاهده محصولات می‌توانید روی عکس زیر زده و وارد صفحه فروش اکشن فیگور شوید.

 

بنر فیگور گیف

 

2- به مرغوبیت و کیفیت اکشن فیگور اهمیت دهید

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید اکشن فیگور باید به آن توجه کنید، کیفیت اکشن فیگور و مرغوبیت جنس آن است. با توجه به اینکه بچه‌ها معمولا خیلی به اسباب بازی‌هایشان ضربه می‌زنند و خوب از آن‌ها نگهداری نمی‌کنند، اگر یک اسباب بازی نامرغوب را خریداری کنید، ممکن است چند روز بیشتر عمر مفید برای فرزندتان نداشته باشد! پس از این‌که اسباب بازی‌های باکیفیت مورد نظرتان را انتخاب کردید، می‌توانید به صرفه‌ترین آن‌ها را از نظر قیمت خریداری کنید.

 

 

3- در خرید اسباب بازی به رده سنی آنها توجه کنید

اکشن فیگور برای رده‌های مختلف سنی تولید شده است. شخصیت‌های محبوب کودکان مانند اکشن فیگور سگ‌های نگبهان، اکشن فیگور پپا پیگ، اکشن فیگور هتل ترنسیلوانیا، اکشن فیگور لاکپشت‌های نینجا، اکشن فیگور باب اسفنجی، اکشن فیگور سونیک، اکشن فیگور پونی، اکشن فیگور شب‌نقاب‌ها، اکشن فیگور نگهبانان شیردل، اکشن فیگور دختر کفشدوزکی، اکشن فیگور مینیون‌ها، اکشن فیگور پوکویو، اکشن فیگور داستان اسباب‌بازی‌ها و ده‌ها شخصیت محبوب دیگر وجود دارد. که برای خرید حتما باید به رده سنی فرزندتان توجه کنید.

 

4- به اندازه اکشن فیگور دقت کنید

اکشن فیگورها معمولا در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که مناسب تمامی سلایقی و تمامی رده‌های سنی است. سعی کنید ابعادی را انتخاب کنید که مناسب دست فرزندتان باشد. البته که کودکان بزرگسال، نوجوانان و جوانان، خودشان سعی می‌کنند، شخصیت محبوب فیگورشان را انتخاب کنند؛ اما در رده‌های سنی پایین‌تر، حتما به ابعاد مناسب توجه کنید. فیگورهای کوچک، برای کودکان سنین پایین خطرناک است؛ پس بهتر است تا زمانیکه قدرت تشخیص فرزندتان بالا می‌رود از فیگورهای کوچک بعنوان دکوراسیون اتاق کودک استفادکنید.

 

5- خرید اکشن فیگور اورجینال

حتما در خرید اکشن فیگور، تلاش کنید که از فروشگاه‌های معتبر و با کیفیت اقدام به خرید کنید تا محصولی با متریال مناسب دریافت کنید. اکشن فیگور اورجینال معمولا به چهره اصلی شخصیت مورد نظر شما نزدیک است و رنگبندی مناسب و مشابه شخصیت اصلی انتخابی شما دارد. همچنین نوع جنس به‌کار رفته در آنها بی‌کیفیت نبوده و از انسجام و مقاومت خوبی بهره‌مند است. پس سعی کنید رد خرید اکشن فیگور به اصالت آن نیز توجه کرده تا محصولی با کیفیت و مناسب در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نتیجه‌گیری

در پایان باید اشاره کرد که دنیای اکشن فیگورها در حال توسعه فراوان بوده و هر روز طرح‌ها و شخصیت‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شود. تا سلایق همه مخاطبان را تأمین کند.مثلا امروزه اکشن فیگور انیمه یا اکشن فیگور فان‌کو (اکشن فیگور فانتزی شده از شخصیت های مختلف) ؛ بصورت وسیع در بازار تولید شده است که بسیار جذاب و چشم‌نواز است.

در نهایت اگر تصمیم خود را برای خرید اکشن فیگور گرفته‌اید، می‌توانید فروشگاه سیسمونی و لوزام نوزاد و کودک بیبی کالا را برای خرید انتخاب کنید. در بیبی کالا انواع اساب بازی‌های پسرانه و دخترانه، وسایل مورد نیاز برای بهداشت و سرگرمی نوزاد و وسایلی که در رشد نوزاد یا کودک شما موثر است، به فروش می‌رسد.

با انواع اسباب و لوزام کودک و نوزاد بیبی کالا آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *